Wish I knew, wish I knew how to separate the two

Heeeej bloggen, (så fult hahaha) whats up? Själv sitter man och lyssna på usheeerrrr. Fan vad jag vill se han live. Men iaf idag har jag varit i skolan som vanligt, extra rolig dag idag faktist. Fast blev misshandlad med snö där ett tag, ville bara tacka elise och jennie som hjälpte mig istället för att springa iväg. Pussyyyys hehehe. På håltimmen satt vi och kollade youtube klipp.. Chris medina, B.o.b, soldiers homecoming, Mops valpar, Kattungar osv hahaha. Råkade även somna efter skolan, jättesmart när jag egentligen måste plugga.. men äsch. Ska ändå gifta mig rikt. Nej nu orkar ja inte skriva, CYA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0