Sometimes it's hard, to follow your heart

heeeeej bloggen hehe.. jag är fett dålig på att skriva vad jag gör. Men känner att jag inte gör något så spännande så det är värt att skriva ner liksom. Men iallafall! Vi kan börja med att jag berättar om igår, mötte upp cindy vid fyra för att fixa lite grejjer hehe, sen gick åkte ja hem och chilla ett tag och gick ut med henne och ana sen. Efter gick vi hem till cindy och chillade på livet lite extra där. Åkte hem med bussen sen, tvekade på om jag vågade gå från busshållplatsen till mig där men jag klarade mig haha, inte kul att vara i fasanstigen när klockan är typ halv ett! Vaknade ganska sent imorse, gjorde inte så mkt sen gick jag ut med ana&zozi och gjorde inte så mkt. Gick hem, gjorde inget, fick besök av kimia och hasch. Och nu sitter jag här. Helt uttråkad hehe. Känner mig fett kreativ så ska gå göra något kul nu. HEEEERRRRÅÅÅÅ (skitmobbad)
Valde att ta vägen över fotbollsplanen, såhär såg det ut. Trevligt.
Påvägen hem tänkte jag ta en annan väg så att jag inte behövde gå över fotbollsplanen, då såg det istället ut såhär. Ännu trevligare

Kommentarer
Postat av: Anica

Hahahaha gillade det här blogg inlägget, keep it up!

2011-03-13 @ 17:22:36
Postat av: Anonym

det är inte så mysigt med slask

2011-03-14 @ 10:56:00
URL: http://eelyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0