Leaving

Dagens fundering: Vad fan ska man göra efter gymnasiet? Jag vill verkligen göra något med mitt liv. Eller alltså, jobba med något jag älskar. Typ bli musik producent, DJ, starta ett skivbolag, sånna grejjer. Att jobba i butik eller att sitta på ett tråkigt kontor skulle säkert göra mig grovt deprimerad. Jag tycker, att om man jobbar med något man älskar.. då har man fan tur! Mest utav allt skulle jag vilka flytta bort från sverige.. helst till USA. Men det känns fööör långt bort, det känns som om det bara kommer att förbli som en dröm. Men jag har varit ganska säker nu ett tag, att jag flyttar till malmö när jag har tagit studenten. Älskar malmö. Har varit där två gånger och har blivit helt fast i den staden! Har ju lite släkt där nere också, och min fina medina. Så det är en grej jag ska försöka spika, malmö! Är ganska trött på sthlm faktist. PLUS det viktigaste.. alla kattiga killar med dialekt! haha jag dör för er.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0