kompisar från förr har man inte nästan inte längre

Hey bloggis! Idag har jag bara varit i skolan, som de senaste dagarna! Har kommit i tid varje dag.. har typ aldrig hänt! Har varit så sjukt morgonpigg så att det inte är sant. Fett konstigt med tanke på att jag har varit motsatsen till det de senaste månaderna hehe. Men iaf! Sista lektionen hade vi mitt kära skapande verksamhet där jag fortsatte på min tunga tavlaaaa! Hehe. Kom hem från skolan vid fem och är ensam hemma med min lillebrur :) fett mysigt. Nu sitter jag iaf och lyssnar på ison&fille.

Min är den tungaste såklart, den till vänster. Den andra är Lucas hehe. Min är inte klar än :)

Kommentarer
Postat av: elisa

Adda min facebook så berättar jag, fick inte sprida runt det så en massa minderåriga kommer in... Hahah :D Elisa Vecchio på FB

2011-03-16 @ 19:39:06
URL: http://elisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0