Every interview im representing you

jag hatar min hals.. den ska alltid krångla. Gick iaf till vårdcentralen imorse kände att jag var tvungen, kunde inte svälja vatten utan att det gjorde skitont liksom.. Och mina öron gör sjukt ont dem med. Gick iaf dit och tog med mig mamma haha! Väntaaaaaade ett bra tag sen fick jag gå till läkaren. Såklart fick jag en bitterfitta som var helt knas i huvudet, hon kollade ner i halsen med en såndär pinne som är sjukt obehaglig. Vet ni vad hon sa? Hon ba uggghhh typ. Ni vet när man gör ett ljud när man tycker något är äckligt? Jag ba driver hon eller haha. Så sjukt oprofessionell kvinna. Sen sa hon att jag antingen har halsfluss eller något virus. Smittar det? Ja. Så jag frågade om jag kan gå till skolan. "Ja det kan du om du orkar, fast då finns det en risk att du smittar alla andra" Tydligen så smittar jag om jag pratar med någon eller hostar i deras närhet.. fattar ingenting. Man brukar ju bara smittar visa pussar? Sen skulle jag komma tillbaka om det blev värre för att hon inte kunde se om det var virus eller halsfluss nu utan att det måste bli värre, alltså att jag måste lida ännu mer. Sen när vi skulle gå sa vi hejdå men hon sa ingenting och vände sig bara mot sin data haha.. så jobbig tjej. Så om det är värre imorgon så ska jag boka tid hos mammas läkare som tydligen är jättebra. Skit vårdcentral. Nu ska jag chilla in le soffa med några ton té.
bild från i somras.. fråga inte om mina ögonbryn haha.. heelt fula

Kommentarer
Postat av: Elin

haha fan vad taskig. ofta en läkare säger ughh när det är någon som är sjuk. hoppas nästa läkare är bättre iallafall :)

2011-03-07 @ 13:53:52
URL: http://eschluter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0