Cause when it's going good, It's going great

Hej bloggen, jennie här! Ni som inte vet så är jag saras bästa kompis hehe. Eftersom sara är så dålig på att uppdatera så tänkte jag hjälpa henne lite. Tänkte berätta om vilken härlig vecka vi har framför oss!  Vi har studiedag på onsdag, på torsdag är det daniel adams-ray live på cirkus och på fredag är det sista praktikdagen. OM vi har längtat! Plus så är det min sista helg som 17 (inte saras då hehe), för sen blir jag fucking 18 år!!!

 

Och eftersom det finns en del puddingar (killar) som läser saras blogg hehe så slänger vi upp en bild.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske du kan bli lite bättre på att uppdatera din egen blogg också? -.- men du har varit liiite bättre de senaste dagarna faktikst :D

2011-03-20 @ 19:20:10
URL: http://eelyy.blogg.se/
Postat av: Jennie

tyst med dig kvinna hehehehehhe :D

2011-03-20 @ 21:01:10
URL: http://jhq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0