Nas told me “Life’s A Bitch” Pac said “Fuck The World” and I ain’t cum yet

shoo bloggis! Sitter och lyssnar på min man j.cole och bara njuter.. har suttit med det här inlägget i typ tio minuter bara för att jag ska lyssna ordentligt på varje ord han säger hehe.. låter helt smörig sådära men kjag kan inte hjälpa deeeet! Aja idag har jag varit på praktik :) gick bra! Bara att jag kände mig så ensam haha.. åkte dit heeeelt själv (saknade dig aqve) och sen hem heeeeelt själv! Åt dock lunch med tina hehe SOM SLUTADE IDAG!! fett ledsen. Kom hem ganska trött och har chillat med la familia bara.. kommer nog bli en seg helg. HÖRSSSS

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill också ha en sån väska !!!!!!

2011-01-31 @ 22:55:25
URL: http://pappasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0