Chris Brown - With you

Alla som känner mig riktigt bra, vet att den här låten är min. Det här är min absoluta favorit låt, alltså absoluta! Sen den kom ut blev den en snabb favorit och har fortfarande inte tröttnat, kommer nog aldrig göra det heller, jag relaterar så mycket fina saker till den. Det bästa är väl ändå att jag har sett honom sjunga den live. För två år och en dag sen, exakt!! Åååååh vill tillbaka. Ni skulle ha sett mig när introt kom till den här, jag dog. Har video på det också, man hör verkligen mitt skrik haha.. började faktist gråta. Så svag är jag för den här låten! Den ska spelas på mitt bröllop, min begravning och allt. kolla bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0