In My Zone x Mixtape

Ni vet när en låt påminner om ett visst tillfälle i ens liv? Chris Brown's mixtape In My Zone (det första) påminner mig om den här tidpunkten för ett år sen. Shit va dåligt jag mådde då.. den påminde mig mest om praktikdagarna jag hade hela vägen att åka till kista. Då lyssna jag alltid på hans mixtape på vägen dit och hem. Iaf, jag kan alla låtar från det mixtapet och älskar alla låtar men den påminner mig om en jobbig tid i mitt liv haha. Jag var heeeelt nere på botten och helt ärligt nu var hans låtar det ända som fick mig att må lite bättre. Låter hur smörigt som helt men i don't give a fudgeeee :) anyways här är mina favoriteeer!
Chris Brown - Shoes
Chris Brown - Big Booty Judy
Chris Brown - Medusa
Chris Brown - Work Wit It
Chris Brown - Say Aah
Chris Brown - Twitter
Chris Brown - I Wanna Rock
Chris Brown - Perfume
Chris Brown - Too Freaky
Chris Brown - Sex
Chris Brown - Glow In The Dark
Chris Brown - Turnt Up
och sen är även denna grymma låt med :D enjooooy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0