Måndagen avklarad.

Hey bloggis! Sitter och väntar på att vattnet ska börja koka så jag kan äta sparris soppaaaaa hehe, mums!! Idag var jag i skolan, helt okej dag! Och imorn ska vi till UF mässan och vara där hela dagen -.- och ska ta med mig kameran också har jag lovar fina flisan.. sen ska vi nog käka någonstans också efter det! Kommer nog bli en mysdag hihi. Förresten, imorse var mamma tvungen att hjälpa mig att tvätta håret hahah.. OCH knyta mina skor. Känner mig sjukt handikappad.. men min tumme gör fortfarande sjukt ont så kan inte använda den haha! ajaaa vi hörs senare heido
vet ni vad denna bild heter på min data? Saras. Hehehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh imorn ska vi ha det jätte mysigt babyy! :D<3

2011-02-21 @ 20:22:46
URL: http://eelyy.blogg.se/
Postat av: anonym

Joj Saro!!! IZVINIIIII!! :'(

2011-02-23 @ 12:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0