Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks

Okej den här skoldagen var helt sjuk hahaha.. vi skulle åka skridskor på idrotten alltså var helt peppad hela dagen sen sluta det med att mats inte har nycklar = ingen skridskoåkning. Det kom några tårar men jag klarar mig.. hehe. Har skrattat så sjukt mycket åt olika grejjer idag asså.. först för att elise blev sexuellt trakasserad sen en mening jag och aqve dog utav "Lite för svart" hahahahhahahaa fyfan. Sen satt jag, elise och jennie grät för vi kollade på chris medina, soldiers coming home och någon sjukt sorglig kattvideo haha helt patetiska brudar ♥ det va typ det.. hehe. Ganska så skön dag! JUSTEEEE ska kanske till malmö (♥♥♥) över sportlovet.. fett nice. Deuces


Kommentarer
Postat av: Soravi

Älskar låten ;)

2011-02-09 @ 23:54:59
URL: http://sobh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0