we make a mean team, my Adidas and me we get around together, rhyme forever and we won't be mad when worn in bad weather

heeeeeeey friday! Skönt med fredag! Det är alltid speciellt för fredagar för oss som har skola hela veckan. Känslan när man stoppar in böckerna i skåpet, säger trevlig helg till läraren och klasskamraterna.. när man tar steget ut från skolan mot bussen och sedan hem. Härligt va? hahaha. Även om jag va ledig idag och igår så är jag glad för att det är fredag. Ingen aning om vad jag ska göra dock.. ska börja med att dricka upp mitt kaffe, städa rummet och sedan ta en dusch! yuuup
btw, kolla mitt senaste köp. Äntligen. Fin va? :) nu fattas bara dessa hähä
'
http://www.youtube.com/watch?v=dA8DsUN6g_k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0