Blowing me kisses

Alltid när jag har en dålig morgon så brukar min dag blir rent ut sagt skit men för en gångs skull hade jag faktist en bra dag! Trots det äckliga vädret och mitt fula hår. Dagen började med engelska där jag och jennie satt och spela ett spel som man fick damp på men ändå ville man klara det haha. Sen hade vi handel och sist skapande verksamhet där vi målade typ heheh fett mysigt tycker jag, emellan rasterna på skapande som var tre timmar lång gick vi och åt bullar från cafeterian hehe! Sen köpte vi godis och jag vänta på jasmine och dylan i typ en timme och sen hämta mamma oss sen lämna vi dom och åkte hem :) har tagit ett sjuuuukt långt bad eftersom jag var en isbit. Men nu känner jag att texten blir skitlång så jag avslutar mitt inlägg heheeh CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0