Deuces

sitter och lyssnar på chris brown och dör lite för varje ord han sjunger hahaha det är helt sjukt. Jag mår bra av hans röst.. låter fett patetiskt jag vet men jag kan inte hjälpa det!! Älskar ♥
anywaaaays kom hem från skolan några timmar sen.. blåste typ iväg! Så jävla kallt men jag älskar vintern så i don't mind hihi. Sen så är det jullov snart!? så jävla härligt. Hoppas på ett skitbraaaa nyår och jullov! Förra Jullovet var nog värsta jag varit med om.. låg hemma med typ halsfluss hela lovet inklusive nyår haha! Men tills dess är det praktik och skola som gäller :) har lite att göra i skolan annars kommer jag ligga efter som faaan hehe.. men är så glad för min klass är faktist skitbra så man har iaf lust att gå till skolan :) och idag är jag GPL (glad på livet) så därför låter jag så glad och ens skriver ett vanligt inlägg haha! Ne nu ska jag fortsätta lyssna på mitt livs glädje! CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0