Du vet att jag gråter

Vem kan förstå när man känner sig djupblå
Vart man ska gå, vart man ska stå, ingen e på ens nivå
Man vill slå, hålla känslor på distans
Få stimulans, glömma tårar som faller på grund av kvaddad romans
Försvinner som ett skott utan nåt jag fantiserade
Vild som Don Quijote, varje dag fick jag mad ångest från Kaah
Ey yo, feta smällar jag fick ta
Varje dag, jag tvivla aldrig på ett ord som du sa

Nu sitter jag i misär, ensam här å undrar när
Om jag nånsin blir kär, en keff atmosfär
Så tro på det här, ta vara på det här
Jo svara på det här varför marken aldrig bär
Frustrationen distraherar mitt sinne
Stannar i mitt minne, depression galenskap finns här inne
Kärlek är som poker, man förlorar å man åker
Nu står jag utan nåt och du vet att jag gråter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0