baby i got a plan run away as fast as you can

känner att jag måste uppdatera lite nu.. igår var jag ju på bröllop, och fan.. jag tror nog att det var ett utav de finaste bröllopen jag någonsin har varit på! Allting var så himla fint och helt underbart! Önskar att jag hade fotat lokalen lite för den var sjukt fin. Hade en jätterolig kväll med mina favorittjejer och efter några timmars dansande i klackar orkade jag inge mer. Som tur va var det då alla började gå hem också så jag missa inget hehe. Men jätterolig kväll iaf så tack irma och belma för att ni är så underbara! Snart ska jag iväg till en skitunge som bor i kungsängen för att pluggaaaa, sover där också! Skola imorn..
snodde en bild från belma hihi

Kommentarer
Postat av: jennie

"snart ska jag iväg till en skitunge som bor i kungsängen" hahaha cp!

2010-12-20 @ 15:28:25
URL: http://jhq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0